system
  דף הבית > השיטה >טיפים לסוכות
 
התוכנית
אבות המזון
טיפים
טיפים לשבועות
טיפים לחורף
טיפים לפורים
טיפים לראש השנה
טיפים לחנוכה
טיפים לסוכות

 

 

 

 

סוכות

לפניכם טיפים אשר יסייעו לכם לעבור את חג הסוכות ב"שמחה" וברזון.
שאלו את עצמכם את השאלה הבאה: שמחה אמיתית מה היא? לאכול כל היום עוגות?! עוד גלידה ?! או לשלוט ולנצח ?! זכרו והיו עסוקים ב"לנצח", והשמחה האמיתית היא שמחת השליטה והניצחון, ההרגשה הטובה אחרי שהתגברנו, והתוצאות הטובות על המשקל.נכון, החג מלא בניסיונות: מלא עוגות, מאכלים טעימים, מארחים, מתארחים אבל זה אפשרי !!!
השנה החג מתפרס על עשרה ימים(עם שבת) ולכן תידרש מודעות, זהירות ותכנון מראש כדי לא לעלות.

א. זיכרו כמה מאמץ השקעתם עד עכשיו לרדת במשקל, האם בנקל את/ה מוכנה להעלות ולהפסיד את הרווח בשבוע? חישבו על האכזבה אחרי החג אם נעלה חלילה.
חשבו כמה כוחות צריכים לגייס כדי להוריד שוב את מה שעלינו...
ב. מתוקים ועוגות יש כל השנה! אין שום הצדקה לאכול דווקא בסוכות.אפילו שהכל זמין.נסו להיות מתוכננים ושיהיו לכם תחליפים דלי קלוריות זמינים.
ג. בבוקרו של ערב חג ובחול המועד – איכלו ארוחת בוקר, אין מקום להתעצל ולומר "אחר כך", כי אחר כך תהיו עסוקים באורחים,, בסעודה וכו' ותיפלו על עוגות.
ד. על הבוקר,או ערב קודם קחו לכם 5 דקות של עבודה, חיתכו ירקות צבעוניים, גזר, גמבה, פלפל, עגבניות שרי, מלפפון, פטריות, סלרי, סדרו בקערה והניחו אותם על השיש. בכל פעם שתפזלו לעוגות, לפיצוחים, נשנשו ירקות.
אל תתביישו להגיש קערה יפה עם ירקות עם הכיבוד לאורחים. תהיו מאד מופתעים כיצד כולם יברכו אתכם על כך.
ה. שתייה מרובה תעזור לכם להרגיש מלאים.דאגו למשקה טעים שיהיה לידכם.
ו. בסוכות, בכל אחד מהימים יש רק סעודה מרכזית אחת + ארוחת בוקר.
בסעודה המרכזית איכלו מכל דבר קצת. אם יש כמה סוגי בשרים בחרו את המיוחד ביותר.דאגו שיהיו מבחר סלטים וירקות מבושלים, וותרו על העוגות, והאמינו שאין להם "מקום" אחרי סעודה טובה.העדיפו קינוחים על בסיס פירות.
ז. אם אתם מארחים – הכינו מבחר סלטים דלי קלוריות
אם אתם מתארחים – הביאו איתכם סלט עשיר שיהיה טוב לכם או סלט פירות.
ח. נסו בימי חול ממועד לשמור על תפריט מואץ כדי לקזז את העודפים מהחג.
ט. בגלל ריבוי הארוחות, ובגלל ריבוי הימים נסו לא לאכול בין הארוחות.מחקרים מראים שמה שמשמין זה בעיקר "הבין ארוחות" (עוגות, פיצוחים, הרבה פירות וכו').
בגלל ריבוי הארוחות, ובגלל ריבוי הימים נסו לאכול בעיקר חלבונים וירקות. את הפחמימות השאירו לפרוסת החלה.
י. השתדלו לצאת כל יום לפחות חצי שעה להליכה.על הבוקר, אחרי הצהריים או בערב זה יקזז לכם וימריץ אתכם בשמירה על התפריט. ובבקשה.. בלי תירוצים. יש זמן !!!

סוכות שמח!!!



   
 
  © כל הזכויות שמורות למיכל פתל 2008-2010, עוצב וקודד ע"י רחל מזרחי, תחזוקה שוטפת ע"י אוראל אלימלך.  
 
home contact success story recipe grope about shopping system home about system group recipe shopping success story contact