system
  דף הבית > השיטה >טיפים
 
התוכנית
אבות המזון
טיפים
טיפים לשבועות
טיפים לחורף
טיפים לפורים
טיפים לראש -השנה
טיפים לחנוכה
טיפים לסוכות

 

 

 

 

טיפים להצלחה בתהליך הירידה במשקל

 

1. חשוב מאוד להצלחת התכנית לשתות לפחות 8 –10 כוסות מים ביום. זכרו: ש 70% מגופינו הוא מים, שעוזר מאד בפירוק שומנים!


2. תה צמחים , סודה, תרכיזים דלי קלוריות מותרים ללא הגבלה. משקאות תוססים דייאט עד קלוריה אחת לכוס, מותרים ללא הגבלה, אבל מאד לא בריא!!!


3. פעילות גופנית חשובה מאוד לזירוז התהליך. מומלץ על פעילות של 3-4 פעמים בשבוע למשך 30-45 דקות. חשוב מאוד שהפעילות תהיה מהנה ומגוונת.


4. הקפידו על ארוחות מסודרות ובזמנים קצובים (עד כמה שניתן). נסו להקפיד על הפסקות של שעתיים וחצי בין הארוחות, ואל תנשנשו בין הארוחות.


5. השתדלו לבחור בדגנים מלאים: לחם מחיטה מלאה, אורז מלא, שיבולת שועל, ובקטניות, הם עשירים בסיבים המסייעים מאד למערכת העיכול במינרלים, בויטמין b, ומשביעים הרבה יותר.


6. השתדלו לסיים את ארוחת הערב שלכם עד השעה 20:00. לאחר הארוחה צחצחו מיד שיניים, כשנפטרים מהטעם נפטרים מהמחשבה עליו ומהחשק.


7. תחושת השובע מגיעה רק 20 דקות אחרי הארוחה, לכן לא תמיד מרגישים לגמרי שבעים ומחפשים משהו מתוק. נסו להתרחק מהמטבח עד שהזמן יעבור או קחו לכם פרי לקינוח.


8. כדאי ורצוי שירקות חתוכים יהיו זמינים בכל עת במקרר, זה טעים, מזין ולא משמין.
כמו כן, רצוי שיהיה "מרק ירקות ללא הגבלה" בהישג יד.


9. לימדו לבקש עזרה: בשמירה על הילדים כדי לצעוד או לבוא למפגשים, עזרה בקניות, עזרה בחיתוך ירקות, עם החברים בעבודה, וכמובן מבני הבית בוויתור על מאכלים מפתים.


10. תכנון: נסו להיות כמה שיותר מתוכננים מראש- זה אחד הסודות להצלחה. התכנון יעזור לכם לבחון מצבים מראש ,להתמודד איתם ע"י קניות נכונות, תבשילים מוכנים, אוכל מוכן לעבודה/ ללמודים והכנה נפשית


11. יומן אכילה :העזרו ביומן אכילה שבועי. באמצעות היומן תוכלו לתכנן את יומכם ולהיות מאורגנים יותר, או לרשום אחרי שאכלתם. כך תאכלו להיות כל הזמן בשליטה. רשמו מה אכלתם, כמה וגם למה. זה יעזור לכם להכיר את עצמכם טוב יותר. מנסיוני היומן הוא כלי מדהים להצלחה.


12. אל תלכו לקניות כשאתם רעבים ותמיד הצטיידו ברשימת קניות. אל תהססו להחזיר את המצרכים המיותרים בסוף הקניות.


13. השתדלו לאכול באווירה שקטה ובנחת. לעסו היטב את האוכל והתפנו מכל עיסוק.
זכרו– אתם ראויים לזמן הזה!


14. השתדלו לא לאכול מאוחר בלילה והשתדלו לא לאכול פחמימות כבדות.


15. דאגו שיהיה איתכם בבית או בדרך ציוד "עזרה ראשונה" לשעות משבר. לדוגמה: פרי,ארטיקדייאט, 2 כוסות פופקורן,פריכיות עם ריבה, מעדן חלבי דייאט,15 יחידות בייגלה,2 ביסקוויטים, קרקרים דלי קלוריות סוכריות ומסטיקים ללא סוכר.


16. הקפידו לאכול ארוחת בוקר, אם אין לכם תאבון איכלו משהו קל כמו: פרי ויוגורט. לא חייבים לאכול על הבוקר, אפשר גם בסביבות 9,10, ובלבד שלא נדלג עליה.


17. הקפידו שתמיד יהיו לכם קניות נכונות בבית ואוכל מוכן. מרק ירקות הוא פתרון טוב למלא את הבטן, בחורף איכלו אותו חם ובקיץ פושר או הדליקו מזגן.



   
 
   
 
home contact success story recipe grope about shopping system home about system group recipeshopping success story contact